Spirituális bölcsességek, tippek – trükkök - okosságok, keresőknek és úton járóknak, kezdőknek és haladóknak.

Spirituális Útikalauz

Spirituális Útikalauz

Mi létezésed értelme? Íme néhány kérdés, melyek segítségedre lehetnek...

2015. június 14. - davehame

Meghatározott céllal és feladattal születtünk a Földre. Beteljesülést csak akkor érhetünk el, ha életfeladatunkat felismerjük elfogadjuk, és eleget teszünk neki. Életünk értelmét úgy ismerhetjük fel, ha a következő kérdéseket megválaszoljuk:

  • Hová állított engem az élet és miért?
  • Milyen korszakba születtem bele és miért?
  • Mely országba születtem és miért?
  • Milyen családba születtem és miért?
  • Milyen barátokkal hozott össze az élet?
  • Milyen körülmények között élek és miért?
  • Milyen körülmények között kellene élnem?
  • Mit tegyek, hogy ezt elérjem?

    who-am-i.jpg

  • Milyen krízisek - nehézségek közé sodort az élet?
  • Hogyan „korrepetál" engem a sors: tanítások, betegségek, szenvedés, sorscsapás?
  • Mi az igazi problémám?
  • Mit akar általa megteremteni az élet?
  • Mi az értelme?
  • Milyen felismerésekre jutottam általa?
  • Milyen következtetéseket vontam le belőle?
  • Milyen következtetéseket kellene levonnom?

    who-am-i_2.jpg

  • Hogyan tudom a pillanatot értelmesen betölteni?
  • Hogy legyőzzem múltam?
  • Hogy optimálisan megformáljam a jelent?
  • Hogy a jövőben a ,kívánt végállapotot" elérjem?
  • Mi az álmom?
  • Milyen szerepet játszanék el szívesen az életben?
  • Milyen helyzetben érezném magam legjobban?
  • Milyen a „kívánság-önéletrajzom"?
  • Mit kell tennem, hogy életemből mestermű legyen?
  • Mit tenne egy mester - Buddha, Jézus - az én helyzetemben?
  • Tulajdonképpen mi akadályoz meg abban, hogy ugyanezt tegyem?
  • Mikor állok készen arra, hogy azt tegyem, ami szükséges?

 

 

Forrás:
Kurt Tepperwein - A szellemi törvények

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritualisutikalauz.blog.hu/api/trackback/id/tr707542476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása